Hejdå ?

IMORON far ja till Thailand <3 Håller på å packa nu, de e så undrebart att ta fram alla sommarkläder som jag har saknat ;) Kan hända att jag inte hinner blogga imoron, så därför rubriken.
Vårt flyg startar 9 på kvällen, så ja e i skolan hela dagen. ja tror skoldagen kommer att gå lååånnggssaaammtt. O så startar vi mot hesa genast då ja kommer hem.
Förresten så fick jag mina julklappar av mommo&moffa igår;
-pengar
-delar till Argento armbandet
-godis
-muminmugg
-pyamas
-fiskars rosa sax, osthyvel+ kniv ( rosa bandet)
men hej, nu måst ja fortsätta packa!
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR 2011 TILL ALLA!  Och grattis till Veera & Heddi som fyller år då jag e borta, ha rolit!
Vi ses 5.1 2011 (:

jagkommerintepårubrik.

Gomorron (: Det var kuuuuul på gymnasiefesten igår, i början va de trögt men de blev kul sen då de kom mer männsikor (: Kom hem typ lite före ett? o joo bände va bra (:
nuu ska jag börja packa. Men jag kan inte bestämma vad jag ska ta med?
Kollade just väderleken till nästa vecka där, + 31 grader <3
Senare idag ska jag till Mommo&Moffa o äta+få julklappar (:
Har inget mer att säga...
p.s 2 dagar ;)

Party like it is the end of the world

ikväll blir det Gymnasiefest, mitt ute i skogen, med temat film. jag ska klä ut mig till Hermione ( harry potter)
Nuu ks ajag äta hemlagad pizza, sen fixa mig klar, o se på Friends om ja hinner ;)
Ha de bäst!   // Fanny p.s 3 dagar ;)
Tumblr_lcvf6hxvmx1qcvhvio1_500_large
foto från weheartit

151210 onsdag

jätte tråkig rubrik igen jag vet, men ja kommer aldrig på rubriker
tråkig, vanlig onsdag har det varit idag, har inget att berätta.
Idag ska ja på jobb( =frysa) o såå måst ja göra engelska portfolio, läxor o så blir de zumba på kvällen.Hoppas Diana är frisk nu!
Ja har förrestetn en ny design på gång, men de kan ta ännu en liten stund förren den kommer (:
Tumblr_lbgzk48zpb1qcqapqo1_500_large
om fem dagar sitter jag i flyget (: inte min bild; weheartit

Söndag 121210

Gomorron (:
Igår var jag till Fammo&Faffa och äta julmat o så fick vi lite julklappar (: Tack för dem (: Sen for ja till Piug o lyssna på olika bänd, de va helt kul o träffa människor som jag inte har träffat på en tid (:
Idag blir det städning, läxor ( saakelis oregelbundna franska verb..) o så senare snöbollskrig, Kämppän vs. teh world. Förra gången va de kul iaf, o nu blir de säkert ennu mer människor som e me :D
Nu ska ja börja städa!
p.s. 1 vecka 1 dag ;)

Idol final

hejhej bloggen (: idag är det idol finaaal :D yeeyee
dehär blir ett jätte kort inlägg för 1. ja har inget att berätta och 2. ja ska fa o laga tortillor nu. Men nån bilde hinner ja me så att dehär blir roligare ;D
de får bli en bild på mig från sommaren (:

en helt vanlig onsdag.

= skola, jobb och läxor. Men en lit mindre ovanlig sak idag; vi fick lyssna på en julkonsert av sibelius gymnasiet ( musikskola) , de låter kanske tråkit, men dom var bra!
tog denhär från facebook: ta de 10 senaste meddelanden du har fått och gör en tio ord lång mening av det första ordet ur varje meddelande.
Neeh ja ingen okei ha för okej hej kommer Ciaoo.
Fin mening de blev ;D
nu ska ja se på några avsnitt Friends, sen på jobb o zumba kanske ?

tacon, snönollskrig, självständighetsdag och annat kuligt (:

Vad det var skönt med långt veckosslut (:
På söndag kväll var jag då hos Julia och åt tacon. Det var gott (: o vi hade kul, som alltid (: Sen for vi ut o ha snöbollskrig mot kämppa schacke, de va roooliiiit :D men vi hatar heikki ;) På Månda var det Finlands självständighets dag. jag var ute och hoppa i snöhögar med Erika och brosan. Sen sku vi o åka pulkka men En stor vattenledning sprack inne hos Erika, så de blev kaos i våra radhus o de blev ingen pulkkaåkning :/
Nu håller jag på att göra min tecka uppgift klar.
OM 1 VECKA OCH 6 DAGAR ÅKER JAG TILL TAHILAND, KHAO LAK (:
jag drömmer mig bort nu redan (:

en sån bungalow ska vi sova i, den e helt på stranden, då man stiger ut från dörren e man på stranden ;)


simbassäng


stranden. Åhh de sir så fint ut. Ja vill dit nuuuuuu

Söndag51210

Jeejee idag får jag se mina änglar Ella&Alicia <3 Dom kommer hit om en timme, nu fick ja brottom, måste ju städa mitt rum! :O
Sen ska jag till Julia på Taco kväll med tjejjerna <3
Nu ska de städas
Kramar Fanny (:

jag har tråkit.

weheartit
Tumblr_lcnkg2f4w71qcbhjvo1_500_large
tycker den är fin (: tror jag sticker ut o fotar snön lit, kanske ni får se bilder senare ;)

shhh

har så ont i halsen att jag just o just kan prata :C på moronen va de värst, i skolan va de helt bra på dagen, men e de sämre igen? :/  Har ont i huvve också, de e sådär "spänt" om ni förstår va ja menar? Nu dricker ja finrexin, hoppas ja mår bättre i moron, vi som har skoldag o allt....
Nu ska ja se några avsnitt av FRIENDS så länge som jag väntar på att mamma ska komma hem från åbo me min subway, namnam :D

Tumblr_lc1tq0rd941qcvt0eo1_500_large
bild från weheartit

1december2010

Idag var det dags att öppna första luckan i julkalendern :D yaay ;D Ja har en Haribo kalender, o ida fick ja en liten godis påse me nallar ^^ namnam (; Nu ska ja göra tecka arbete, "beskriv en betdande konstupplevelse". Ja tänker skriva om mitt favorit ställe på stugan, ett berg därifrån man har fin utsikt över have (:
jag gillar denna låt (:

Do you ever feel like a plastic bag
Drifting throught the wind
Wanting to start again

Do you ever feel, feel so paper thin
Like a house of cards
One blow from caving in

Do you ever feel already buried deep
Six feet under scream
But no one seems to hear a thing

Do you know that tehre's still a chance for you
Cause there's a spark in you

You just gotta ignite the light
And let it shine
Just own the night
Like the Fourth of July

Cause baby you're a firework
Come on show 'em what your worth
Make 'em go "Oh, oh, oh!"
As you shoot across the sky-y-y

Baby you're a firework
Come on let your colors burst
Make 'em go "Oh, oh, oh!"
You're gunna leave 'em fallin' down-own-own

You don't have to feel like a waste of space
You're original, cannot be replaced
If you only knew what the future holds
After a hurricane comes a rainbow

Maybe you're reason why all the doors are closed
So you can open one that leads you to the perfect road

Like a lightning bolt, your heart will blow
And when it's time, you'll know

You just gotta ignite the light
And let it shine
Just own the night
Like the Fourth of July

Cause baby you're a firework
Come on show 'em what your worth
Make 'em go "Oh, oh, oh!"
As you shoot across the sky-y-y

Baby you're a firework
Come on slet your colors burst
Make 'em go "Oh, oh, oh!"
You're gunna leave 'em fallin' down-own-own

Boom, boom, boom
Even brighter than the moon, moon, moon
It's always been inside of you, you, you
And now it's time to let it through

Cause baby you're a firework
Come on show 'em what your worth
Make 'em go "Oh, oh, oh!"
As you shoot across the sky-y-y

Baby you're a firework
Come on slet your colors burst
Make 'em go "Oh, oh, oh!"
You're gunna leave 'em goin "Oh, oh, oh!"

Boom, boom, boom
Even brighter than the moon, moon, moon
Boom, boom, boom
Even brighter than the moon, moon, moon

jag gillar texten, musiken och videon (: Jag har lyssnat på den ganska många gånger nu ren o tröttnar inte :D
Men nu måste jag göra läxor, sen ska jag på jobb.
//Fanny

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!