I'm home

efter 2 underbart roliga veckor i Torquay, I had the time of my life! familjen var super, sällskapet var super, allt va bra! ( förutom vädre men de orkar vi int bry oss om) bilder kommer sneare för nu drar jag iväg till stugan för en vecka . ja ska sova. O nästa vecka börjara jag jobba ren,  oj va allt går snabbt!
nu skriker dom att ja måst skynda, ha de bra! ;)

Nu åker jag iväg!

Vi börjara starta mot helsingfors nu, ska sova där och i morgon åker vi iväg till Heatrow London, och därifrån har vi sedan en 5 timmars bussresa till TORQUAY. det kan hända att jag kan blogga några ggr därifrån, typ om jag får låna familjens dator o så borde de finnas i skolan. Vi ses om 2 veckor! :)
ha de bra!
höhö I'M SOOOOOOOOO EXITED, THAT I JUST CAN'T HIDE IT!

SOMMARLOV ! <3

Trese va världens sötaste igår, pappa fota mej o så kom han breve mej o satt sej ändå fint o rikit posera, haha :D min lilla fotomodell <3 denhär bilden va int bäst men ja måsta ta den endå för trese va så söt :D
ja håller på att packa just nu ;)
IMORON <3

& värdfamilj!

ja e sååå exited nu ! :D Min värdfamilj består av mamma Lindsey 30 år och hennes barn Archie 4 ^^ ja stalka henne på facebook igår, höhö :D O de som e bäst av allt; jag o Vilma bor typ bara några gator ifrån varandra! :))))
Igår va ja ti åbo; köpte skor + klänning, kommer säkert bild senare :)
Nu ska ja börja städa o fundrea lite vad allat som ska packas med ;)

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!