FINAL COUNTDOWN

Hej, kan informera er om Rom var awsome och snart kommer det mer om det! ;)
Just nu stressar jag över teoriprovet jag har i morgon.Inte bara det, DET ÄR MIN FÖDELSDAG I MORGON!!!!!!!!!!!
LILLA JAG FYLLER 18 ? EH? WOOOOOOOOOOOOOOOP, det blir partyyy i vslutet alltså ;)))
Sååå ni får nog hålla ut ett tag till tills bildena tror ja ! men nästa vecka, ja lovar!
O jepp, inlägget jag skulle publcera hit före jag åkte hamnade på gamla bloggen, ojdå :D

April

Wohooooo månaden jag ha längtat efter är äntligen här!!! 19 åker jag iväg till Rom ! Aaaah sevärdheter, shopping o över 20 grader <3 26 fyller jag 18! Woooooop!! O idag fyller min sötis kusin Ella 8 år ! Fattar int att hon fyller 8, ja tycker hon just va en liten bebis !! Grattis Ella <3 Nu ska ja fortsätta läsa hissa, tjohoooo....................... -.-

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!