De e kallt..


Ojj ja måst ju berätta om...

min o Vilmas simtur i Kaarina i går ;)
Vi simmade, prövade "vesijuoksu" va e de på svenska? springa i vattne? ;D no joo o så satt vi i bubbelpoolen me gamla gubbar :DD o så va där en som trodd att ja va mamma ti en liten unge :O :D Hon  fråga mej onnks toi sun lapsi ku jouksee tonne? ja bara ehhh? näää! nojoo int sir ja väll så gammal ut? :O
men nu måst ja fortsätta städa (;


Glad lillajul (:

Håller på att städa just nu o lyssnar på julmusik (: ja väntar på att julradion ska börja!
Vi ska äta julmat i da, vi e ju int hemma på julen så (: Julskinkan kom just ut ur ugnen, namnam vad gott (: Mommo o Moffa kommer hit senare o så får vi julklappar av dom ^^
Nu ska ja ta och städa rummet färdigt, nu har min Nalle fått en tomtemössa på huvve! ;D
Glad lillajul <3
OOOO på onsdag får man ju öppna först luckan i kalendern, hihiii :D

wiiiiiie

provveckan är över!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de här veckosslute kommer att va skönt, inga läxor/inlämninguppgifter!
ska idag med Vilma iaf, kanske sanny? till Kaarina o simma (=sitta i bubbelpoolen ) ;) om nån annan vill komma me såå kom bara :D vi far me hlav tvåans buss.
nu ska ja ta o lägga mig framför tvn, o sen äta nånting.
Ha ett skönt veckosslut!
aa just dejaa! i moron e de lillajul, men hemmahos oss e de jul då vi far till thailnad på julen! såå jag får julklappar av mommo&moffa i moron ^^ men ja får typ en present för ja sa själv att ja vill int ha någo annat än singstar dance spele och lite pengar till resan.

bara en kvar (:

jag längtar såååå tills klockan e hlav tie i moron! Sen e de över, va sköööönt (: joo, de e no helt skönt (ibland) men då de e så jävla mycke som ska läsas. i moron kommer det att va undrebart <3 Ojj fick nu jätte mycke lust att i moron efter skolan fa o simma ti caribia eller kaarina, tänk nu på att sitta i en underbart varm bubbelpool o tala (: vill nån komma mee? :D
nu ska ja ta ut min kladdkaka ur ugnen sen läsa engelska.
kramar

you are a star

de blev lite suddigt :C

I miss u

har inte sätt mina gullisar på 3 månader :0 o ja kommer typ int att se dom förrän efter jul :C
nu ska ja försöka läsa på hissa, sen ska ja på jobb....

borde läsa på prov men va gör jag? FB

hehe nuu måste jag skärpa mig! varför sat ja på datan? nu e ja fast.

p.s om fyra veckor far ja till........ THAILAND <3

onödigt inlägg jag vet (:




jag.orkar.inte.läsa.på.prov.

va e de som händer?

2 stycken på under ett år, ja förstår int hur ni som kände dem båda orkar, fyfan va jobbit de måst va! kramar till er alla <3 Ja kan int tänka mig hu jobbit de sku va att mista en vän, usch...
R.I.P Cappe


förresten, förlåt för dålig uppdatering, men vi har provvecka på gång nu. Förra veckan va sä jävla jobbig! massor me olika inlämningsuppgifter o läxor o blablabla... Hade matte prov på fredag, de gick väll helt ok. Franska provet idag gick väll det också helt bra. Nu sk ajag fortsätta läsa hälsokunksap.

// Fanny


GRATTIS...

...TILL MIN SÖTIS TRESE SOM FYLLER 7 ÅR I DAG (:

måndag151110

beställde just ny bikini till thailand resan (: från ellos, den va på rea ^^ den e rosa o man kan ha den både så att den int har någo axelband o med.
just nu håller ja på me hälsoportfolio<3 kuuuuul.......
de får bli ett kort och onödigt inlägg, för mer har ja / hinner ja int berätta mer, sk aiväg på zzuuummmbbaa snart!

fredag121110

hihii ja jag slutade 10 från skolan i dag :D skööönt (:
ska snart me mommo o äta ti kakluuni ^^
nåjoo, idag ska ja nog int göra nåt spec. kanske till gymmet på zumba toning om ja orkar. O så ska ja se på IDOL.
dagens låt :
ja har aldrig tyckt om darins låtar, men den här tycker ja att e helt bra (:
nu ska ja göra på min hälsokunskaps portfolio, min engelska portfolio och sen modda filmanalys. vilken film ska ja se på?

31110

första snön( som hölls påmarken) kom igår! men nu e de bara äckligt me allt slask :< i da ska ja o jobba(=frysa i två timmar i malms skolas varma simbassäng) o sen blir de säkert zumba efteråt. Mamma åker i väg ti tallin i da, hoppas hon hämtar nåt ti mej från båten^^
Åhh ja blir så sterssad, vi har provvecka snart o vi har skit mycke som ska göras i skolan just nu! så nu ska ja ta o skriva lite på min hälsokunskaps portfolio.
// Fanny

Snö?

ja gillar snö och vintern (:  åka slalom, jul, pullka, sitta inne då de e mörkt ute o dricka glögg, pepparkakor, skrinna ute...........
Men jag älskar endå nästan värmen mer. Sommaren e bara så undrebar :D men jag gillar nog vintern också, och hösten, och våren :D de bästa me hösten e färfgerna på träden typ :D de e fint. O de bästa på våren e då man ser hur de börjar komma mössöron på träden (: och så har jag ju födesedag då också :D
Om jämt 6 veckor åker jag i väg till Thailand, Khao Lak :DD
nu ska ja cykla iväg till zumban (:

Pensionärsjävlar


Grattis Jessica !

Idag fyller söta Jessica 16 år!

såå isnart ska jag cykla iväg till nån butik och köpa present åt henne för ikväll ska vi till henne och fira henne :D
jaajust de, ja va på stepp igår, diana va int där o de va pain in the ass, ordagrannt :D
på veckosslute ska ja int göra nåt typ. ska skriva engelska speach o lite andra skoluppgifter som ska göras så ...
juust de, ja börja jobba denhär veckan också. Helt kul e de nog :D behöver verkligen lönen, vi far kanske me franska gruppen ti franska rivieran på våren!! oii vad kul de blir om vi far! o så ska ja ju 3 veckor ti england på sommaren så, hejedå pengar..
nu far ja ti butiken, ha de bra! (;

smarta jag ;)

igår var det alltå 1.11 2011 och inte 111110 :D
här kommer två bilder ;en ordigerad och en redigerad(överdrivet ;D )
den första har jag haft iaf på min gamla blogg? och den andra har jag visat som ordigerad, men nu har jag redigerat den, överdrivet helt på flit. men ja tyckte att de blev fina förger på den då ja gjord så :DD kommentera gärna! (:

11110

om ett år så e de 11.11.11 ;D
haha tog " dagens dikt" på facebook och de kom denhär; en pojke sa till sin pappa: pojken ; pappa? jag har knullat farmor. pappan svarade ; nemen det har du är inte? pojken ; jo , för knullar du min mamma så knullar jag din! hihiii :D
just nu håller ja på att skriva på min hälskunskaps arbete om diabtes, och sen senare idag blir det zumbaa.
jag har nog int nåt att berätta idag heller så det blev (igen) ett väldigt ointressant och onödigt inlägg. ska ta och pigga upp det men nån gammal bild (:
saknar mina sötisar Alicia&Ella <3 har int sitt dom sen sommaren :C

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!