2007-2010

2007, i mexico
våren 2008, ja tror att de e vappu?
2009
vinterbal 2010
nuu ska ja sanrt iväg på matteprovs prepp, har redan varit i skolan i dag mellan åtta o halv tie o skrivit modda textkompetens, de gick helt bra tror ja (:

Första provet i gymnasiet avklarat!

= psykologi (: gick helt bra, tror ja :D
nåjaa borde just nu läsa på religion men fb o bloggar e mycke intressantare (:
Tisdag (idag) : psykologi
Onsdag: Modda texkompetens
Torsdag: Matte ( kort, repetition av högstadiet)
Fredag: religion
Måndag: Finska
Tisdag: Kemi
GRATTIS TILL VEERAS BROR MICKE SOM FYLLER 6 ÅR IDAG OCH TILL MIN PAPPA SOM FYLLER 42 (:
Nuu MÅSTE jag börja läsa religion...
// Fanny

hej jag är trött.

Igår hos Sanny var KUUUL (: orkar inte berätta så jycket mer, bilder fins på tex jessicas blogg, så ta o kolla här;
http://icouldusesomebody.blogg.se/

idag har jag läst på psykka, sett på Toy story och tittat på olika barnprogram på youtube ;D kommer ni ihåg domhär?





Friday

hade just skrivit ett låångt inlägg om denhär veckan, näsat vecka och idag. men nuu orkar ja inte skriva mer än att jag skall till Sanny i dag och så blir jag där övernatten (: kuul (;
HA EN BRA FREDAG! // Fanny

Håltimme

borde sitta och läsa på psykolgiprovet som är på tisdag men här sitter jag vid datorn ;D

Alltså, har provvecka börjande från nästa vecka tisdag, så nu före och under den kommer det att inte vara lika mycket bloggande som vanlit.



hehe, han dansar så rolit ^^

LÄXOR...


Nackspärr :S

Heej jag har helt sjuukt onti nacken! redan då ja andas tar de sjukt :C så jag sprang int cooper i dag, utan gör det nästa vecka iställe..
i moron har ja 60 sidors modda förhör <3 så ska ta o läsa nu
Ha en bra dag!! (:

Igår

<3

Dagens låt

vet inte varför, men har på denhär ganska många gånger idag. jag gillar den (:


Hmm?

vaddå sömnbrist eller nåt? skulle egentligen till Lotta i går på Paartyyy men jag somnade efter skolan o vaknade halv 8 ? såå sen orkade jag inte riktigt fa mera :P

I da var jag på Zumba toning( 11.15) o ja trodd att ja sku döööö. jävla jobbit men skönt efteråt.

Nåja får se vad jag sk göra ida, men i moron blir de iaf bio med brosan, vi ska se Karate Kid





Skolfoto

fick hem dem i dag, de blev nog helt bra! :D





Gomorron!

första inlägget någonsin som jag skriver den här tiden ? :D börjar 10 idag, men var suktig och setg upp redan halv 8 för att hinna i duschen och göra en romananalys,så nu ska jag ta och göra dene också! skriver om baby Jane, skriven av Sofi Oksanen.

Ha en bra onsdag!


Förråds städning

Pappa städade vårt förråd i går, och sitt gete klädskåp. Då han skulle kasta bort lite kläder, så kollade jag igenom påsen och hittade några skjortor jag ville ha (:



 där är en av dem! två andra tog jag också, en rödblå rutig och en jeans blå. Och så hittade min pappa min gamla cynt, som nog inte fungerar ordentligt mer men endå (: kul att spela på den igen! ^^


Nu ska jag ta och göra det som mamma har tjatat på hela tiden, LÄXOR... "provveckan är ju snart, du måste läsa läxor!!!" jaja jag veet men kan man inte få göra nåt annat ibland än bara skolarbete?

Om en stund ska jag och Erika ut o gå med hunden min, och sen kommer de IDOL, så ska verkligen ta och läsa mina läxor nudå (:

Kramar Fanny

V-slutet

FREDAG: Jessica, Julia, Vilma, Linnéa, Jossan och Sanny var här övernatten (: vi tittade på idol, åt mycket goda saker :D och pratade tjejsnack (: det var kul!

LÖRDAG: vi vaknade tidigt för Linnéa hade skoldag. Vi åt tårta och Chips till morogonmål ;P sen kom mina kusiner och hämtade mig och jag åkte iväg till Nagu på kräftskiva (: o de var gott med kräftor ;)

SÖNDAG: kom hem till pargas. Märkte att jag hade vääääldigt ont i halsen och stegring... gjorde läxor, o bara var hemma. Betsällde språkresa till hastings!!!!!!! guuuuud va ja e glaaaad :D



söt kusin&kräftor ^^

Hahahaaha

Jaa vi hade dopdag i skolan i dag, det var kult men maan fick varmt !!! :D vi sjöng för högstadie, bärde tyvåornas brickor, o gjorde helt enkelt så som tvåorna satill oss att göra.



där ser ni klädseln ^^

snart kommer tjejjerna hit o så ska vi ha spa kväll! kommer bli mysigt och kul (:



Glömde

att berätta vad jag köpte för skor igår. Ett par svarta, liknande som dom på bild i inlägget shoes fast utan band med nitar. och så köpte jag bruna uggs och svarta mjukisbyxor. var just till gymmet och köpte en zumba toppi :D
ville ha en grå med rosa text men av den fanns det inte min storlek kvar, så de blev en rosa. Förlåt Sanny ;DD hehehe

ska nu göra läxor o sen ZUMBAAAA




inte min bild som ni säkert kan gissa ;)

Håltimme

sitter hemma o äter nudlar, nomnom (:

Fick just mejl från sts och de går att jag o vilma bor i samma familj fast vi e på olika kureser!!! Ja e såååå jävla glad :DDDDDDDDDDD de kommer blir sååå kuuuul !!!! 13.7-2.8 2011 <3

ohh ja längtar :D

nu ska ja läsa liet läxor o sen back to school


Ha en bra Onsdag!


( bloggar kanske senare i dag också)


shoes

ska åka om en stund iväg till skanssi och köpa skor. någo sånhärna liknande ;)





nåjoo får se vad jag hittar.


Just de, måste bara berätta; jag ska kanske med vilma till Hastings, England på språkresa nästa sommar!!!! :d jag är glaaaaad (: hoppas vi bestämmer oss för att fa, och hoppas att det går! för vilma ska i såfall på sån att man har två veckor skola+en vecka rida. o ja ska på tre veckor skola, sååå hoppas man får bo tisammans endå (:




jag tykcer att det sir naaajs ut ;DD

FOTO

Var igår hos vilma och såg på remember me, verkligen sevärd film!!

idag har jag varit ute och fota saga, teat var olika sidor av henne ;) så här får ni se några bilder ;)












de får räcka! jag "stylade" henne själv ( valde kläder, smink+hår) o de va kuul (: jag gillar att göra sånt!

nån annan frivillig som också vill bli fotad? jag gör det mer än gärna :D



Jag idag ( och andra bilder)







jag tycker att löven påträden sku få börja bli lite röda-gula nu så sku man få fina bilder (:


Lördag

hej bloggen (:

igår var jag hos julia med tjejjerna och tittade på film,  NewJersey girl tror jag att den hette.

ida har Erika varit här. Vi lagade mat, ris och broilersås, blev rikitgt gott nog :)




haha förlåt erika ;D men dom andra bildena va dåligare :DDDD


idag ska jag med tjejjerna till Vilma och se på Remember Me. Men före det ska jag göra lite läxor.. eller försöka göra läxor ;)


Ha en bar lördag!! // Fanny


292010

Hola ! (:

idaag har det varit en riktigt vanlig skoldag, 8-12 två timmar håltimme och sen från 2-4 jumppa

OO ja fick just så EF broshyrerna som jag hade beställt hem o ojj nu vill jag dit såhäääääääääääär mycket om int mer ;D


jag idag ; :DDDDD



fina bilder eller hur? hahaha nej, men dom får duga ;)


ha en bra dag!!!                                                                                                      Fanny (:







Its just my life

Hej och välkommna till min nya blogg! jag kommer att skriva om mitt liv och lägga upp bilder som ni mer än gärna får kommentera !



ska fixa här lite ennu, så allt är inte klart än!



kramar, Fanny


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!