Håltimme

sista fredan som ja har två håltimmar ( 10-12-20) ............... På månda börjar provveckan så ja sticker iväg till nagu ida. Där ska ja läsa o sova. På månda har ja biolla prov o de e svårt. ( för mycke kemi för mej... handlar om celler....) Tisda har ja inget prov men vi har en filosofi lektion, onsda ledi, torsda matte,freda hälsokunskap o månda engelska.
btw, de e jätte fint väder ida! solen lyser de e 19 (!) grader o int typ alls moln :))))))))) wohoooo
men nu ska ja göra lite läxor o sen snart tibaka ti skolan o ha filosofi..............


awwwwwwwww

dehär e de sötaste ja sätt på länge, awws va fiint :3

Sötast!

haha, titta på domhär sötisana, justin& Jeremy; som älskar att dansa! dom älskar att dansa spelet "just dance" på wii ^^ o så tycker dom om att sjunga, hur söta som helst :)

Den bästa reklamen nånsin!


Passport

har glömt att visa mitt fina pass-skal som jag köpte i England! De har bilder o texter som har me lonDon (<3) att göra :D På heatrow ( flygfälte i london ) skratta dom åt mig då ja hadd en I <3 TORQUAY tröjja på mig o I <3 LONDON pass :D handär gubben som kolla passe där börja endå prata me mig om att ja hadd haft otur me vädre i Torquay o sånt :D nåjoo sen då vi landa i hesa såmåsta vi gå genom passkontroll o då sa gubben där också att ja har coolt skal ;) haha, ganska lång text blev dehär, men JAG <3 MITT SKAL ^^ ( har läänge sökt efter ett, då ja sådehär blev ja heeelt kär )

På insidan e de rött me vita prickar, o så e där också en "ficka" för flygbiljetten ;)



Idag gråter molnen igen


Lookin at you trough the glass


change

|
|
|
V
haha,inte världens snygagste bilder men där ser ni färgen iaf :D
nu ska ja dra iväg på zumba ;)

Jääävla partel -.-

Pappa hadde köpt dedär soneras Tv paket, ni vet de där som man kan hyra film från. ( reklamen har ni no säkert sett) Men PARTEL (<3) hadde gått o bestämt sig att man inte får ha de här, så nu måsta vi köpa alla kanaler o allt pånytt. Så nu kan ja int hyra filmer som ja hadd sett så mycke fram emot :C
Nåja, nya hårfärgen blev bra iaf bra :) bild sen då ja hittar min kamerakabel, hehe :D

Byebye

Till min hårfärg, ja ska tona det till lite mörkare :) ja köpte toningen ren på torsda, men efteråt ville jag inte sen heller, men nu har ja bestämt mig för att göra det sen också :D
ni får sekärt si bilder hu de blev sen då de e klart :DD

chill

jag är barnvakt, barnen har somnat o typ 4 timmar tills föräldrarna kommer hem? :D höhö min strategi var att utamatta dom så mycke som möjlit så att dom sku somna lätt, o ja lyckades! ena somna ren på soffan då vi så på barnkanalen ;) så nu ska ja ta o se på nån film. 
btw, Water for elephants är en sevärd film! o Robert Pattinson va ju int världens fulaste i den heller så ;D

WorldTradeCenter, 9.11 -01

( varför blir de allti så att ja bloggar på fredagar,hm?)
sitter just nu o skriver på mitt engelska speech om 11.9 ( alltså flygplanen som flögs in i world trade center). Blir riktigt deprimerad av alla hemska bilder av männsikor som hoppar ner från tornen & allt annat äcklit :( Ja läste också om en kvinna som hade "städat" liken där efteråt ( fyfan) o hittat en bild på en lite pojke o på baksidan av bilden hade det stått " I love you, Daddy!" ;( uschusch.
men som tur pigags min fredag upp av att tjejjorna kommer hit snart o vi ska se på Water for elephants! O så får ja min älskade mozzarellpizza <3
usch dom hadde ju inget annat val ;( På sönda e de 10 år sen de hände.......

every time someone says;

"there is no faries", a fairy somewhere falls down dead.
With a sprinkling of Tinkerbells fairy dust,away the all flew, heading for Never never land.

JA VILL SE PÅ PETER PAN

Vendredi

Bonjour! just nu är jag på " jag saknar" humör. allt jag saknar är;
-Thailand
- Nice
- Torquay. till det hör alla vänner,  min underbara värdfamilj Lindsey&Archie, shoppingen,språket, ALLT.
- Värme. alltså riktig tropisk hetta
-solen ( de regnar ute...)
-London
and it goes on&on....................
men hej nu ska ja sluat deppa, si på ett avsnitt jersey shore ( höhö) o sen senare i kväll o se på ungdomsmusikalen CHANS.  men ta o checka in en av mina favvo städer, Torquay, i denhär videon! ( se åtminstone början) :)

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!