Mina sötisar

barnvaktade sötaste kusinerna idag!
<3 <3 <3

ja fick ett paket från THAILAND

MIN ABIBALS KLÄNNING HAR KOMMIT!!! <3 wohoooo and I like it! ;) I motsatt till Lucia foto, va int själv så där väldigt nöjd men de va dom andra, måst väll bara lita på dom, hmmm :D
den e lite skrynkli nu då den har flygi hit men den passade perfekt o joo:D

Störande reklam

Är det bara jag som ser den störande rosa reklamen som kommer rakt över texten? Om du också ser den, Klicka på "Welcome to my life" några gånger så borde den fa bort, eller så fungerar det till mig iaf :)

Smiiileee

Vi hadd fotografering idag, kommer bli intressant att se resultatet i moron ;) Sen träffa vi också vår sånglärare Anders, han va cool o chill :)) Nuu sitter jag o väntar på att han ska skicka lite sånger till mig o så e de bara att börja öva då :D O så försöker ja samtidit pränta i mig lite dator-ord på francais, inte så lätt kan man väll säga :D

Fall

Ja titta btw på bilder från förra årets höstlov - ja hadd vinterjacka på mej? de va tydligen kallare då.

2 månader till JUL!

ojjj va tiden går fort, för ett år sen satt ja o drömde mig bort till Thailand o längtade som bara vad, int sku de sitta helt fel att åka iväg om två månader, men helt skönt med en jul hemma i år :) Dessutom kommer vi ju ha Lucia-uppträdanden på Jullovet och så har ja planera att åka in till Hesa och julreashoppa också, så de blir säkert helt kul. Kanske ja sku hinna träffa mina fina Hesa vänner också ;)

18

Grattis till Bells/bjällerklang/kulkuset ISABELLA som fyller hela 18 idag! <3 Hoppas att hon får en super dag! :) ( klicka på hennes namn o kika in på hennes blogg ;))

Fick ett telefonsamtal....

....... från folkhälsan igår, dom ringde o sa att jag har blivit en av luciakandidatera. lixom vaaa, kan int rikit fatta de ännu heller :D wihiii kommer säkert bli kul dehär, nästa vecka har vi fotografering o första sångövningen :))
O så e de ju höstlooov <3 i da har jag hunnit till svampskogen ( haha) o så har ja sett på några avsnitt av det som inte får nämnas ;) I moron blir det städning + "halloween party" hos mina sötisar Ella&Alicia. På lörda ska ja va barnvakt några timmar o på sönda ska ja int göra nånting :) helt skönt nog :D
bild från förra årets höstlov ;
O så vill ja säga Grattis till finaste Jasmina som fyller 18 idag!! <3 Hyväää syntymäpäivää!

När e påsken egentligen?

frågade pappa idag om när vi åker i väg till Rom. 19 april e de tydligen, men då ja kolla i kalendern så e de ju inte påsk då, men det hadde min söta pappa tydligen trott, såå vi ska åka till rom 2 veckor efter påsk. Ojj, så nu hoppas vi på att nåndera få biljetterna flyttade eller att pappa & mamma får ledit från jobbe då :D haha :D men hoppas vi får de fixat på nått sätt i alla fall........
GOOD WORK!
------> till åbo o se på abduction me Vilma ( jepp, nu har den haft premiär...)

FUN weekend ;)

Fredag  ;
-skarvholma gästhamn, revy här i Pargas, visas senare i höst i ÅST! jätte rolig, skrattade genom hela, haha :D Gå o se !!!
- Firade Linnéa 17 och Sabbe 18! Taaack, va jätte kul :))
Lördag;
-sov läänge
-bakade tacopaj med Saga & var ut io fota :) Bilder senare!
- har lärt mig hur man får youtube-videoklipp till musikfiler som sen kan flytats till telefonen.Taaack saga! :D
www.video2mp3.net <3
Söndag;
-ska KANSKE vara duktig o fa ti gymme på moronen?
-söndagsskola
- "pirat kalas" ( = vi ska ha en skattjakt på ett barnkalas, han såg vår teater o älskade den, så de kommer bli kul :))
Nu ska ja sova, är sjukt trött :D

Cool prinsessa ;)


Siri

= coolaste saken på nya iphone s! Kolla in dehär;
Nu kan man "prata" me sin telefon!!!!!

Bonjour?

hmmm, kom på att ja har franska i moron..... ehehe jaaaa-a ja har typ glömt allt ju? :S eller så känns de nu ialla fall,kanske jag kommer ihåg sen då vi sätter igång( man kan ju hoppas på de iaf . men ja tänker va dukti o kolla på lite gamla ordlistor osådär, speciellt oregelbundna verben ( ooo shitt hadde ren glömt hur jobbiga dom e....) men nåjooo, Franska e helt kul iaf :D
haha, den fina bilden jag gjorde i våras då vi åkte till Nice med skolan :D ojj de va no en väääldit lyckad resa de :)))

4 perioder kvar till sommarlov!

va sköt att provveckan e över, älskar denhär sista dagen då man int behöv göra nånting! Var idag en sväng till Knattebo, ska dit på prao till förskolan :) de verka hur trevlit som helst :)) I moron blir de bio med Vilma! Vi ska se på Abduction :)
Nuu ska ja se på Hollywood fruar ;D maria är bäst och jag Gunilla är den mest konstiga och dummaste männsika ja nånsin har sett. Tycker synd om hennes bran!
hahahah, ojj vi märkte just med vilma att den inte har kommit ut än så de blir nån annan dag iställe! :D

WOHOOOO

ja får den bästa födesedagspresenten! Förra årets va ju o helt awsome( språkresan) o nu ska ja få en till resa wihiii; ROM! har allti villa fa ti Italien, ja e sååååå exited nu :D Vi far dit på påsklove, betyder att ja kommer hem 3 dagar före min födelseda, haha :D den tiden kommer no bli bäst!!! TACK <3
http://www.vagabond.se/ImageProvider/upload/vb/Europa/Italien/Rom/rom_ny__b475m.jpg
bara 6 månader kvar, haha :D men före de ska ja i Levi! ( på sportlove) De e ja också jätte exited över, för ja har aldri vari ti lappland förut. wohoooo ja e så glad nu :))))

"Hej alla videobloggare, dehär e jag o dehär e.....du. Hanna"

ja vill också ha Maria Montazami som mamma! o btw, kan ja få Hannas hår. Tack.
ååh ja vill o bo i L.A o göra såhär ;http://www.youtube.com/watch?v=BIb1Rrycoe0&feature=related
( Marias barn)

sanctaa Luciaaa

wooopwoop bara ett prov kvar då ( engleska; inte så svårt)  ida hadde ja hälsokunskap, gick väll helt okej :) sen va mommo här o sökte mitt skolfoto, hon ska nämligen anmäla mig som luciakandidat,hm. Helt kul blir de säkert om man slipper me :D O så va ja jätte aktiv o for ti gymme :D o nu äter ja glass så dit for dom calorierna ja hadd bränt :D Senare i kväll blir det mat I mindes me familjen, fira pappas födelsedag :) O så ska ja si på IDOL :D I moron ska ja va barnvakt +läsa o sönda ska ja läsa+ söndagsskolan börjar ! :) såå en hel del jobb :) ush va tråkit dehär blev, hejdå.



"jag läser på prov"

=
    



   

Jag dricker Mocha kaffe, äter filipnos ( fetto hej ja va i hese tidigare ida me Saga) , o har kul me brosans webcam :))))))  Näää nu ska ja skärpa mig!

Cellen&Ärftligheten

det har mitt veckosslut gått ut på <3<3<3 denhär gången har jag faktiskt LÄST. o ordentlit. Så jag borde få godkänt ialla fall.. de e inte världens lättaste grejjer dehär hörni... Men de va helt skönt att va i nagu, o fint väder va de :) låg på bryggan o SOLA (!!!!) o läste :D
dehär ska ja kunna i moron OCh vad de olika delarna gör och allt om DNA & RNA o alltnöjlit annat. men nu ska ja dra iväg på zumba!

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!