TUMBLR

heej, tänkte bara meddela att ja har en tumblr också! Så ta o klicka in er här;
www.imacaliforniadreamer.tumblr.com                             ;)

Grattis.....

till min lillebror som blir en fjortiiisss ida! :)))) så nu väntar ja på att alla gästena ska komma o vi kan äta kaka ;) Senare ida ska ja till Åbo till en Thailändsk skräddare som ska lsy min abibalsklänning! :) yayy jag är exiteeed :D höhöh hoppas den blir bra :D han kommer att åka hem till Thailand och sy den, så ja får den på posten sen :)
Dehär e min modell hu ja vill att den typ ska se ut;
ja har säkert int berätta att ja e flunssi? hadde stegring i går och nu har jag mycke snuva&ont i halsen. huvve känns som om att de sku sprängas.
I går ringde en till random o ville ha mig som barnvakt, höhö, så ja ska på jobb i mrn! :D helt kiva me lite extra pengar ;)
ha de bra! :)

The Queens of Torquay......

....Had really fun last night :))))

TGIF

idag firar jag fettofredag,alone. Mozzarella pizzan är i ugnen,senare blir det lösgodis och många avsnitt Friends. Nu ska ja fortsätta njuta av min fettofredag, ha de bra! :)
Och så ska jag säga grattis till min sötaste småkusin Emma som fyller 17 idag! :)
Emma & Sanny för exact ett å¨r sen i koupo ;D

Håltimme

har bara haft två timmar hälsokunskap idag, nu 2 håltimmer o sen filosofi. chill dag ;) så just nu sitter ja hemma o ska snart äta nudlar :DD
vi hadde skolfotografering idag, haha blev ju säkert jätte lyckat mmmm :D ja blir no aldrig lyckad på bild jag ! :P
O vet ni vaaa, i moron kommer mina "englandfriends" Jasmina&Ella till Pargas, yaaaay :DDDD o de e forneldarna o allt, kommer no att bli lyckat :)) ja e såå exited för i moron :D
får trfäffaa dehär tjejjerna i mrn <3 nog för att jag så ella för 2 veckor sen o Jasmina för nån månad sen men de e roligast då vi alla fyra e samlade! ;)

---> jobb

haloo, har inte skrivit på ett tag igen.i förra inlägget skrev jag att teatern sku va på freda, men de blev lite problem på vägen o vi hadde den först idag. ( golv som målades, scenen FULL med saker etc...) Helt okej gick de :) Vår publik va malms skolas 1or&2or :) Nu ska ja snart cykla iväg till norrby, jag fick ett barnvaktsjobb :) ida ska ja o bekanta mig me barnen, sen ska ja va några v-slut :) wihiii kommer säkert bli kul, ja tycker  om att va me barn, o att få lön e ju int så dålit ;)
jag &mina underbara söta kusiner ( herreguuuud va brun ja va då :O)

tillbaka till verkligheten

Vi hadde första vanliga skoldagen idag... jippiii... Ja hadde 2 timmar Filosofi, 1 timme biologi & 2 timmar Hälsokunskap. egentligen sku jag ha musik från 2-4, men vi hadde teaterövning :)) vi ska ha föreställning på freda ti dagisbarn :D ( skärgårdshavets pirater :D)
borde städa mitt rum men har noll inspiration&ork att göra de, ska väll ta o se på lite friends ^^
bilden stal ja från facebook ;)

Under my umberella

hade en kuuuul dag i h:fors igår ^^ Först träffade jag Ella, vi va o äta i rax:))) va jätte kiva o träffa henne igen! Sen gick vi runt i lite butiker, o ja va väääldit duktig o köpte inget :D Sen gick vi iväg till hietsu, på ON THE BEACH! ;) I början regna de men sen blev vädre lite bättre. Vi såg bla. santigold och Tine tempah ( han va cool :D) o såklart RIHANNA. hon var ju bara 1 timme o 15 minuter sen men...  I liked it :) Vi åkte hem med bussen som starta klockan 1, betyder att vi va i pargas 4 tiden  <3<3  så jag är väääldit pigg just nu.
Nu ska ja dricka te o läsa Style av Lauren Conrad ;)

Lazy day

Lyssnar på Rihanna ( ska ju på hennes konser på månda ), läser tusentals bloggar, kollar allas bilder på fb o sånt. Kul va? :D De e fint väder ute o endå får jag ingen fart på mig själv, lixom kom igen :D
neee-e nu måst ja no ta o stiga upp från denhär stolen, klä på mig o gå ut o göra någo. Fota typ.
jaha de blev de inget av helelr för akkun va slut så den måste laddas
Kanske jag ska ta en titt på flightradar.com igen, haha :D
O ja kan ju berätta va ja har gjort de senaste dagarna...
-onsda shopping. Köpte nya jeans o några tröjjor o andra småsaker. Var också o se Harry Potter.
-Igår cyklade jag till mommo o moffa i kirjala och hälsade på kusinerna som var där. resten av dagen satt jag hemma och såg på FRIENDS :D
( intresse klubben antecknar)
nuu ska ja ta o avsluta dehär urtråkiga inlägge me en bild 

Goodbye :(

'
Ha de BÄST där borta i USA, jag kommer att sakna dig massor min söta kines <3

Splash


Run, run for your life

Heeloou. Har inte bloggat på en tid igen.... Heela veckan har ja vari på stugan, helt skönt nog :) bilder därifrån kommer säkert sena
På freda va vi till buffalo o äta ( <3 ) Resten av familjen for tibax ti stugan, jag och Fanny N. åkte hem till Pargas. Hon sov övernatten hos mig o på lörda Va vi ti Åbo, Kalevan kisat. Ida tävla där, o hon va jätte dukti! speciellt om man tänker på att Hon var yngst, hon tävla i damernas 7-kamp. ( alla andra va typ 20-35)
va laga en fin skylt ^^

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!