jagkommerintepårubrik

igår var det kul hos sanny, men ja glömde kameran hemma, så inga bilder :/
idag var jag på jobb,i skanssi och köpa nya skor till zumban. Efter de for ja direkt ti Vilma och se på the runaways, helt bra film nog. nuu ks aja i duschen o sen ska ja se på ensam mamma söker :D

Halloween

I dag blir det halloween part/chillkväll hos sssaannyy (: men jag har int rikit bestämt mig ennu vad ja ska klä utmig till? prinsessa kanske?
bestämd mig, o joo prinsessa blir de :D en rosa prinsessa :D men hur rosa/pink ja ska va får vi se :D
nu ska ja ta o söka rosa kläder ;)


Friday

jejeee fredag (: ska inte göra nåt ida, förutom min morbrors julklapp och se på idol (:
jag var i går i PIUG och tittade på fork, de va bra!! hur får dom de där ljuden ur sig? :O menmen dom kommer kanske på våren pånytt, lönar sig att fa o se!!!
nu ska ja fa o fortsätta på min morbrors present ;) pusspuss

271010

jag hade skrivit i förra inlägget att jag ska ha en vit kofta, men de ska stå vit eller grå eller svart ^^
nåjoo i dag har det varit en tråkig, vanlig skoldag. ( o hu många gggr har ja skrivi så? 10000000)
nu ska ja göra mitt HK arbete klart, göra nadra läxor, senare zumba, hoppas att Diana e där i da!!!
söta veera (:

Har ändrat mig....

jag ska inte va mimmi mus på gymnasiefesten utan Hermione( stavning? ) :D haha
ska ha en vit kofta, vit skjorta+slips, grå kjol o typ svarta strumpbyxor ;) o locka håre lite, kanske ja bord hitta en trollstav ennu :D haha ut i skogen o söka nån pinne bara ^^

höstlovet i bilder (:

har inga bilder från Bellas födelsedag :/ övernattinigen hos Julia var kul !!!
BRING IT ON <3
be agressive, be be aggressive! ;D
nåjoo de sku va endåå bäst om  vi sku klä ut oss på gymnasieftesten ti ett cheerleaderlag :D haha de sku va såå kuul ;D

GRATTIS BELLA

som fyller 17 i moron! men jag åker iväg till stugan i mroron tidit, så hinner int skriva i mororn (:
o ikväll ska vi fira henne(: lite ändrade planer till höstlovet; imoron till stygan, på lörda hem. O på lörda kväll till Julia på pyamas party ;D kulkul :D
nu ska jag ta och fixa klart bellas present (:

Höstlov <3

sköönt (: e hemma i da o i moron, fredag-söndag e jag kanske i nagu
ska i morn till bella, för hon fyller år på Fredag! (: måste bara komma på en present, hmm?
jag lade ut min bloggs namn på msn, och genast fick jag 10 till besökare :D så lämnar nog den där en stund till ;D
alltså ja la bara ut den därför för att ja ville se hur många fler besökare jag skulle få om jag gjorde det :P

Dreamhair

Tumblr_la3nmotppd1qdztyro1_500_large
Tumblr_lag34zmntl1qdnlnxo1_500_large
foto; weheartit.com
p.s ja ko på va ja ska va på festen; mimmi mus ^^ om ja inte kommer på nåt annat före de (:

Filmtema

på gymansieftesten. vad skall jag klä ut mig till? De enda ja har kommi på e tingeling o mean girls (: e nån annan me på att klä ut sig ti mean girls o så sku vi va alla därifrån ;D haha får se ;P

Ny design

va tycker ni ? (:

Pics

Lotta,Veera,Krisse@Koupo. kul var det ;)

KOUPO

Åker i morgon ut till koupo på ledarkurs. jejeee blir säkert helt kul;)
idag har jag varit hos saga, vi gjorde ingenting  :D
nu ska ja ta o laga plättsmät så att mamma kan laga fylldaplättar då hon kommer hem ;)

Mår bättre nu

men stannade hemma idag, för jag mådde lika dåligt på moronen som i går. Nu ska ja försöka göra allt som jag har missat idag, skulle ha haft skoldag från 8-4 idag så missade ganska mycket...
efter läxorna ska jag ta och göra en ifolor fotobok om sommarenm, just nu får man 20procent rabatt av böckerna så (: de e rolit o lätt, så ta o ladda ner programme vetja! ;)

Mår dålit :C

har typ stegring, yr o har ont i magen så ja kommer säkert int ti skolan i moron..
Nu ska ja se ett till avsnitt av Glee.

årets första snö ;)

som nog inte syns alls mer men endå, det scöade idag! och det är oktober? Idag har jag haft slödag= ligga framför tvn typ hela dan.
yess men nu ska jag öva på franskan, sen se på tv igen :DDDD
förresten, bilderna från månda blev int någo bra, men här e en endå (:

101010

Heej (: redrama igår var kul ^^ efter det va jag ute en stund o tittade, för de va ju pargas mopomiitti :D
sen for jag, Jessica,Sanny o Linnéa hos Julia och pratade o hade mysit (:

I dag har jag varit på jobb, söndagsskolan. men dit kom ett barn, så de blev inga rikit någo :P hoppas de kommer fler nästa vacka :D

Nuu ska ja snart ut o fota höst bilder med veerakinesen bara hon sku ha äti klart nångång

ni får säkert se bilder i moron ;)

91010

hade kul hos Linnéa igår! tack alla, speciellt Linnéa, för en kul kväll!
idag ska jag kanske till piug o se på redrama.
redrama i början av sommaren på popkalaset. ( dålig bild, jag vet. den är inte fotad med systemkameran utan min gamla digikamera :P)
nu ska ja ta o göra mitt modda arbete om Romantiken klart.


PPPPAAARRTTYYY

Halo, stickere snart ivåg till Linnéa o fira hennes o Sabbes födelsedag (:
GRATTIS LINNÉA 16 ÅR!! <3 www.lzu.blogg.se
Var i dag på galna dagar till åbo köpte:
-svart huppari, 9.90€
-mörkblåa jeansleggings, 9.90€
-lacoste, touch of pink, parfym. Den var också på rea
-presenter till sabbe o Linnéa
-Män som hatar kvinnor, boken
--klänning som jag ska ha på ida( ni får se bild senare)
- en ny skolbok och bly
-godis
de va allt ! o allt va på rea (:
Ha en bra fredag kväll!

71010

Salut!
Hade provutgivning i dag, helt nöjd med alla vitsorden. Såg också betyget på Wilma i dag, nöjd med det med fötutom med ett ämne.
Nu ska ja o testa powerstep :D så de får bli ett kort o tråkigt inlägg i da (:

ja vill ha ett Thomas Sabo armband!!!!!!!!!!!!

snälla nån köp ett åt mej!!!!!!!! dom e sååååå fiinaaa!
de e som nomination fast man köper berlocker, inte bitar som till nomination. o berlockerna e bara såå fina, de finns många andra än va man sir på bilden. SKA NOG ENNU NÅN DA KÖPA EN!
men tittatitta va ja hitta på h&ms hemsida;


Visit hm.com

 

lite dålig bild men joo (: den liknar ju lite? o kostar bara 4.95 (: ja ska ti åbo på freda så ja köper säkert ett sånt om ja hittar ;)

MEN JA SKA NO ENNU NÅN DA HA ETT THOMAS SABO ARMBAND!!


BONJOUR!

je m´apelle Fanny. J´ai 16 ans.  Ca va?

hehe hade min första franska lektion idag, för nu har vi ny period. helt kul var det (:

hmm har int gjort någo spec under de senaste dagarna. Hade mitt sista prov igår, kemi, som faktist gick mycket bättre än hur jag trodde att de sku gå. O så va ja ti Jessica. Sanny Linnéa o Vilma va också där. Vi titta på Friends :) o jag o sanny gjorde fina ljud med läpparna :D

nåjoo ida ska ja int göra någo, förutom zumba.


GRATTIS TILL SABBE SOM FYLLDE 17 IGÅR! www.asdbetyderintelol.blogg.se <-----klicka där o ni kommer till hennes blogg (:

jaa just de, min h&m beställning kom förra veckan, men har glömt att visa er



båda var på rea (: gråa skjortan kosatde 4.90 och klänningen 12.90

nu ska jag ta och öva på att räkna till tie på franska :D


tråkigt, borde läsa på kemi,ska PÅRIKIT göra de, efter de här ;D

Öppna din inkorg.

Tryck neråt tre gånger. Öppna sms:et och läs. Detta är ditt svar på första
frågan. Sen fortsätter du tre gånger ner och det är dina svar.


Vad vill du säga till den snyggaste du vet?
4,14b,20a,26a o 38 ^^

Vad säger folk bakom din rygg om dig?
17.30


Vad är din största önskan?
fin-tv

Vad är din innersta hemlighet?
oki thx

Vad sa dina föräldrar då du föddes?


ju

Vad säger din bästa vän om dig?
okej :(
Vad säger du när du sover ?
utanför matta klassen :D gymnasie

Vad skriker du när du inte får som du vill ?

Blargh ja ork inga :D men tack nu endå. natinati ^^

och när du äntligen fått som du vill ?
okej ja ser liet .) säger imoron :)

Hur berättar du för någon att du är kär?

okj, ja ringer fast sen före ja kmr :)
Vad säger du när du får syn på ett spöke?
Ja glömd helt bort att betala åt dej i da men e de ok att du får de på månda?

Vilken är din bästa raggningsreplik?
okej kan du ännu skicka att dom som sak ha oljebehandling tar eget balsam? ska bli jätte kul ;)

När du är arg så säger du oftast:
okej :)

Om du ska göra slut, så säger du:

Här har vari krock o vi slipper int frammåt



just nu

men nu ska ja läsa på kemi, så att jag får godkänt ;)

BERGHOLM, NAGU


FREDAAAAAAAAG <3

äntligen! så jävla skönt, provveckan tar död på mej
hade religions prov idag, det gick som det gick.
Var efter skolan i dag o köpte ben&jerrys choclate ( herreguud hu skrivs de? ;D) brownie glass o namnam sitter o mumsar på de nu (: ska ta o se på wild child nu (: o nej ja har int sett den förut
förresten nu är jag Söndagsskollärare ;) ett litet steg i rätt riktining mot mitt yrke som jag vill bli, klasslärare. HAHA vilken mening, låter som nån filosof typ :D nojjo men alltså klasslärare vill jag bli, fråga mig inte varför, men så är det bara.
Åker i väg till nagu om ett par timmar , skönt! ska koppla av o där finns inget som kan störa mig då jag ska läsa på mitt favorit ämne, kemiii <3 nånejj FYFAN!
Ha ett bra v-slut (:
ALEKSANDRA: kirjoitan sulle kirjeen nyt viikonloppuna (: halusin vaan kertoo :D nojoo tai emmä tiiä lueks sä tätä enää, mut jos luet ni nyt tiedät et kirje on kohta postilaatikossa (:
vill lära mig att spela den på piano:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!