Känslan då....

1.... Man äntligen får textmeddelandet som säger att man har fått sommarjobb ! Fy faaan va skönt ! De jobb ja har e de ultimata somnarjobbe, ute på stranden i 4 veckor !! Jihaaa ! :D

2..... Man vaknar på morgonen och upptäcker att man mår skit. Tar fram febertermometern ;39 grader. Helvete. O int blir de bättre heller, idag är det första dagen på provveckan. Great. Så jag har luggit på soffan o sett på crazy stupid love, och ätit upp nästan hela min 450 grams Polly påse och läst hissa. Om hissa läsningen går bra ? Nej. O så måste jag avboka morgondagens körlektion som jag var så taggad för.... :( FML( men inte sommarjobbet ! ;))


Tack Pappa !!

Hihi, pappa va till England på jobbresa, så jag gjorde en liten karkki köpöista åt honom :P så nu har jag mina favorit godisar hemma ; aero mint bubbles & tictac ! Muuuuuuuums !! :)))


Myslördag

Heej, inget speciellt att berätta :) idag tänker jag bara sitta hemma, ska försöka läsa flickan som lekte med elden färdigt, börja på mitt modda föredrag ( reseguide till London) och se på Melodifestivalens final.
Har ni hört Rysslands bidrag till året ESC btw? :D :D haha :D

Kony

Se denhär videon. Den tar 30 minuter och det är värt det varje sekund.
Tänk hur mycket vi skulle kunna göra med så lite, rädda 10000000 tals männsikor i nöd.
Skulle du vilja att ditt barn blev kidnappat till en armé ? Nej, de tänkte jag väll. Så ta o se denhär videon o sprid vidare!
Jag fick inte videon att fungera här, Men här har ni den! http://vimeo.com/37119711

Dag 5; en gammal bild

Jag och min lellebror för några år sen ;)  förlåt för dålig kvalité, men scannern ville inte sammarbeta :(

Blog award

Fick en blog award av min kompis  Julia ! :) Taack :)
Tacka den som gett dig awarden, skriv sju fakta om dig själv och ge den vidare åt femton bloggare.

Okej, 7 fakta om mej! ;

1. Jag är blyg. Inte då jag är med såna jag känner bra, men med andra.
2. Jag har Psoriasis, en hudsjukdom. Hade förut utslag lite här och där men just nu bara i hårbottnet.
3. Jag har "trauma" för bananer. Blev i förskolan tvingad att äta banan gång efter gång fast jag sa att jag hatade det, o ja blev alltid ensam i bordet och blev i tvingad banan biten då de andra fick höra på sagor. Har inte ätit banan sen dess, tom lukten får mej illamående.
4.Att resa & åka flyg är det bästa jag vet typ.
5. Jag är ganska snål, fast jag älskar att shoppa så tänker jag alltid att " kan inte köpa allt, för dyrt!". jag jobbar ju o har ganska bra lön, så det finns nog ganska mycke pengar på kontot men.... Jag tänker att jag sparar de till nåt annat. Typ resor o sånt :D Men om ja en gång blir på G kan jag nog spendera ganska mycket... :D
6. Jag tycker om traditioner och vill " föra dem vidare", typ Midsommar, Lucia, julfirande..
7. Jag har hållit på med ca alla fritidsintressen man kan tänka sig göra här i Pargas ( fotboll, handboll, orientering, piano, hanttis, simning, jumppa, dans......................), men numera går jag "bara" på gym, mest zumba :)

Så, nu ska jag ge awarden vidare till några andra bloggare ( eh jag kommer nog inte på 15 st.. :D)

Ida, Saga, Amanda, Inteallamuminidalen (aifoS ska svara!!! )



RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!