Stay the night

Igår va de Veeras Hejdå-fest, de va jätte kul :))) TACK!( bilder kommer kanske senare)
Vi åt god mat, prata, skratta, sjöng, grät, spela; de va lyckat! :)
Igår va ja också o reashoppa, ja hitta inget som va på rea, haha :D ja va o testa abibals klänningar, ja hitta nog några fina, men då dom int va på rea så  ja köpte ingen( ingen fin va på rea så.. :P)
O gissa vem som ja så I hansa, JASSUU <3 ja har sakna henne såååå mycke
nuuu ska ja o simma o i moron på Pickninck kryssning till Åland :)))

me Mäkiset ;D



& Holiday!!

wohoo äntligen LEDIGT
jobbet har jag nog tyckt om, kiva att va me barn o ett stoort plus för att få va på stranden :))
just nu sitter jah o väntar på att min kusin henna ska komma :DD hon är här över v-slutet, på månda får jag äntligen träffa Emma, som jag inte har sett sen skolavslutningen!efter de blir de stugan, ja tänker sova, sola, simma och åka ut med båt till små öar o simma ;) o de finns en ö där ja sku villa snorkla  så de ska o göras ;D sen kommer jag hem igen till nästa v-slut, för att säga hejdå till Veera! :/ sen tibax ut :D
bilden är från förra sommaren, jag papp&brosan sitter mitt ute havet :D haha nej,  de här är en av de små öde öarna där vi brukar va o simma :)) denhär e jätte kiva för de går ut berg under vattne, o man kan hoppa från dom ;)

1 week....

o så har ja sommarlov "påriktigt" ;D
woppwopp min kusin Henna kommer hit nästa v-slut, vi kommer ha sååå kuuul ;)
Nu ska aj se på några avsnitt Friends , ja köpte säsong 2 igår :)
Ha de bra, de kan ta en tid förrän ja bloggar igen...

I'm back! :D

ja har int hunni blogga .... jag var somsagt hela veckan före midsommaren på stugan. skööönt. Midsommaren var jag där med. På månda började jag jobba, helt kul är det nog o jobbigt  också, speciellt då de e såhär varmt. men jag klagar inte på värmen, det är bara bra :) på kvällarna har jag gjort altmöjligt (simma, vari me kompisar.....) på fredavar jag o simma me brosan i mustfinn, o igår på fammos&faffas 70års fest på deras stuga. dit har 2 veckor fari :D just nu håller ja på att städa ( har int packa upp ordentlit från england ännu heller.... :P) ja saknar lilla sötisen Archie mycke <3 o alla kompisar därifrån också!
miss u ! vi måst no träffas alla fyra ännu i sommar :))))))

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!