Typiskt.

Jag skulle ha körlektion nr 2 idag, men nu mittiallt blev jag väldigt illamående& yr kändes sådär som om ja sku svimma. O int har de fari bort :( så ja va tvungen att avboka lektionen :( o ja son va så på g !! :P men , nya tider till nästa vecka ! :)
Idag kommer ja då alltså int att göra nåt speciellt, har ganska mycke läxor & föredrag jag borde arbeta på, men vi får se vad jag orkar med ! :)
Ooj, kom nu mittiallt på att jag har glömt fotolistan, börjar idag elr imorgon med den igen ! :)


Kommentarer
Postat av: julia

Du har en blog award att hämta på min blogg!

2012-03-02 @ 17:07:11
URL: http://fearless.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!